Skip to content

Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi

Moduł Zarządzanie zadaniami zawiera aplikację Działania i zadania, która służy do planowania, przeglądania i zarządzania działaniami oraz zadaniami.

Kontrola jakości w serwisie

Wdrażając precyzyjną kontrolę jakości obszarze serwisu, możesz zapewnić firmie obniżenie kosztów oraz zmniejszenie ilości reklamacji przy jednoczesnym zwiększeniu zadowolenia klientów firmy. Zobacz jak to zrobić od momentu zgłoszenia problemu przez przez klienta.

Zgłoszenie problemu

Udostępnij klientowi aplikację dzięki które będzie w łatwy sposób mógł zgłosić problem z produktem, który mu sprzedałeś. Dzięki Capam udostępnisz mu w jednym miejscu repozytorium zakupionych produktów oraz miejsce, gdzie będzie mógł zobaczyć dokumenty dotyczących danego produktu np.: instrukcje, DTR, itp.

Dodatkowo będzie mógł zamówić części zapasowe lub usługi opierając się o strukturę produktu (hierarchię części). W łatwy sposób do zgłoszenia doda załącznik np.: zdjęcia, film lub dokument. W jednym miejscu będzie widział wszystkie swoje zgłoszenia oraz etap ich realizacji. W łatwy sposób będzie mógł uzupełnić zgłoszenie o nowe informacje.

Aplikacja dostępna jest w wersji www oraz mobilne. Możliwe jest zastosowanie wersji językowych.

Umowy

Capam umożliwia wprowadzenie do systemu zapisów umów tak aby automatycznie powiadomić Cię w jakim czasie i na jakich warunkach musisz rozwiązać zgłoszenie serwisowe.

Na tej podstawie jest w stanie ocenić czy dany produkt jest jeszcze na gwarancji i automatycznie przypisać mu typ zgłoszenia np.: jako reklamację.

Zlecenia

Wszystkie zlecenia widzisz w jednym miejscu. Masz wgląd do informacji o danym produkcie tj.: parametry, historia zgłoszeń serwisowych, kto i kiedy go serwisował. Dodatkowo możesz zobaczyć co działo się z produktem na linii produkcyjnej (wszystkie karty niezgodności).

Możesz odseparować zgłoszenie klienta od prac, które wykonujesz wewnątrz firmy.

Kanban

Capam umożiwia wizualizację zgłoszonych problemów w postaci tablicy wizualizacyjnej, na które w intuicyjny sposób przedstawione są wszystkie prace związane ze zgłoszeniami serwisowymi.

Baza wiedzy

Wszystkie zgłoszenia niezgodności zbierane są w jednym miejscu. Dyrektor serwisu w czasie rzeczywistym widzi nowe zgłoszenia, może szczegółowo poznać ich przyczynę i zastosować odpowiednie środki zaradcze oraz zaplanować plan pracy.

Koszty

W przypadku zatwierdzenia typu zlecenia jako reklamacyjne koszty związane z jego obsługą automatycznie obciążą dane zlecenie produkcyjne.

Dzięki temu będziesz widział pełne koszty związane z nieprawidłowością na etapie produkcji.

Koszty będą naliczane na odpowiednie stanowisko kosztów wg zapisów z umów.

Dodatkowo zobaczysz co dokładnie uległo awarii. Ocenisz czy problem wynikał z nieodpowiedniego przeszkolenia załogi lub zakupu materiałów złej jakości.

Rozwiązanie problemu

Chcesz zobaczyć jak śledzić kontrolę kosztów aktywów,
którymi zarządzasz?

Skontaktuj się z nami

+48 534 245 245

Wyślij wiadomość

Napisz do nas