Wskaźniki jakości
W biznesie mówi się, że „to, co zostało zmierzone, zostało zrobione”
Aplikacje z modułu Infrastruktura IT (menedżer procesu konfiguracji) umożliwiają zarządzanie elementami konfiguracji w środowisku IT. Udostępniają logiczny model infrastruktury IT, który ułatwia określanie, kontrolowanie, obsługiwanie i sprawdzanie wersji wszystkich elementów konfiguracji w środowisku, a także ich atrybutów i relacji.
Capam udostępnia 16 wskaźników jakości, które są uaktualniane w czasie rzeczywistym co pozwoli Ci zwiększyć oszczędności.
Odpowiednie dane mogą dać całościowy obraz tego, co dzieje się w firmie i pomóc w zidentyfikowaniu obszarów, w których można usprawnić procesy i zwiększyć wydajność i dzięki temu uzyskać oszczędności. Dzięki odpowiednim wskaźnikom jakości można także zapewnić zgodność z wewnętrznymi i zewnętrznymi standardami.
Poniżej przedstawiamy listę wskaźników, które udostępnia Capam:
- Koszty jakości
- Wskaźnik braków
- Wydajność pierwszego przejścia
- Poziom kwarantanny
- Wskaźnik popraw
- PPM
- Reklamacje od klienta
- Czas rozpatrywania reklamacji
- Powtarzające się reklamacje od klienta
- Reklamacje wewnętrzne
- Czas rozpatrywania reklamacji wewnętrznych
- Czas wdrożenia akcji korygujących po audycie
- Reklamacje wewnętrzne
- Czas rozpatrywania reklamacji wewnętrznych
- Czas wdrożenia akcji korygujących po audycie
- Czas rozpatrywania reklamacji