Skip to content

Administracja baz danych

  • Zapewnienie bezpieczeństwa i integralności danych (związane z tworzeniem kopii zapasowych, zarządzaniem kontami użytkowników i nadawaniem uprawnień do danych)
  • Zapewnienie ciągłości nieprzerwanego dostępu do danych
  • Optymalizacja wydajności działania dla danych ograniczeń budżetowych
  • Wspomaganie projektowania i testowania

Co oferujemy?

Szeroki zakres usług związanych z utrzymaniem baz danych. Zapewniamy ciągłość pracy Państwa baz danych. Usługa jest kompleksowym rozwiązaniem, które w 100% odpowiada Państwa potrzebom w zakresie administracji baz danych Oracle i zapewnia wysoką dostępność świadczonych usług w sytuacjach awaryjnych. Gwarancja odpowiedniego poziomu świadczonych usług jest oparta na wieloletnim doświadczeniu i wiedzy pracowników SIMORA.

Zakres usługi

Utrzymanie ciągłości pracy

 

systemów baz danych Oracle 

 

Cel:
Zero awarii

Wsparcie techniczne

 

w godzinach dopasowanych do potrzeb klienta

Cel:
24/7/365

Przygotowanie środowiska testowego

 

na podstawie środowiska produkcyjnego

 

Cel:
Szybko i bezpiecznie

 

  • Instalacja, konfiguracja oraz administracja baz danych
  • Obsługa sytuacji awaryjnych
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, w tym zakleszczeń i zarządzania przestrzeniami tabel
  • Opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemowej

 

  • Weryfikacja kopii bezpieczeństwa bazy danych
  • Monitorowanie baz danych w zakresie procesów, obiektów i raportów
  • Sprawdzanie integralności danych

 

  • Informowanie klienta o problemach z bazą danych
  • Strojenie bazy danych w zakresie administracyjnym
  • Optymalizacja aplikacji działającej na bazie danych 

Skontaktuj się z nami

+48 534 245 245

Wyślij wiadomość

Napisz do nas