Skip to content

Moduł integracja

Moduł integracji zawiera zestaw aplikacji, które ułatwiają integrowanie systemu z innymi aplikacjami. W tym module możliwe jest również tworzenie przepływów biznesowych między systemem, a innymi aplikacjami, takimi jak: ERP / MES / Obieg dokumentów / i tym podobne.

Capam – aplikacje modułu integracja

Przetwarzanie komunikatów

Aplikacja Ponowne przetwarzanie komunikatów służy do pobierania, wyświetlania i zarządzania komunikatami struktury integracji, które zostały oznaczone jako błędne. Plik XML błędu można pobrać, wyświetlać i korygować bez konieczności uzyskiwania dostępu do plików serwera integracji.

Struktury obiektu

Aplikacja Struktury obiektu służy do tworzenia rekordów struktur obiektu i zarządzania nimi. Struktura obiektu to warstwa danych wspólnych, z której korzystają komponenty struktura integracji do przetwarzania wszystkich przychodzących i wychodzących danych aplikacji. Zawiera jeden lub większą liczbę obiektów biznesowych, które opracowują treść komunikatu XML. Struktura obiektu zawiera również definicję Java™ i klasy przetwarzania, które zarządzają logiką przetwarzania komunikatów.

Kanały publikacji

Aplikacja Kanały publikacji służy do tworzenia i modyfikowania rekordów kanałów publikacji, które wysyłają komunikaty wyjściowe integracji do systemu zewnętrznego. Podczas wywoływania przetwarzania kanału publikacji system przenosi komunikat integracji do kolejki wyjściowej, skąd dalej jest ona przenoszona do systemu zewnętrznego.

Kanały wywołania

Aplikacja Kanały wywołania służy do tworzenia rekordów kanału wywołania i zarządzania nimi. Kanały wywołania wspierają ogólne możliwości architektury SOA, umożliwiając środowisku integracji wywoływanie aplikacji zewnętrznych oraz przetwarzanie odpowiedzi. Wykonanie kanału wywołania jest synchroniczne i możliwe jest zwrócenie odpowiedzi z usługi zewnętrznej do strony wywołującej bez konieczności użycia kolejki.

Szyny serwisowe

Za pomocą aplikacji Szyny serwisowe można tworzyć i modyfikować rekordy szyn serwisowych, które odbierają komunikaty integracji wejściowej z systemu zewnętrznego. Po uruchomieniu przetwarzania szyny serwisowej komunikat integracji jest przenoszony do kolejki wejściowej z miejsca, w którym jest przetwarzany do aplikacji.

Biblioteka usług Web Service

Aplikacja Biblioteka usług Web Service służy do tworzenia i wdrażania usług Web Service dla wszystkich typów usług, struktury obiektu, przedsiębiorstwa i usług standardowych. Wdrażając usługi Web Service, aplikacje zewnętrzne mogą tworzyć wywołania oparte na protokole SOAP w celu pobrania bądź aktualizacji danych obiektu biznesowego. Aplikacja generuje schemat XML i pliki WSDL (Web Services Description Language) dla wszystkich usług Web Service.

Punkty końcowe

Aplikacja Punkty końcowe służy między innymi do tworzenia i zarządzania punktami końcowymi oraz programami do ich obsługi. Punkty końcowe i programy obsługi umożliwiają kierowanie komunikatów wychodzących do aplikacji zewnętrznej. Punkty końcowe służą wyłącznie do przetwarzania komunikatów wychodzących, z wyjątkiem tabel interfejsu, gdzie punkt końcowy definiuje lokalizację interfejsów na potrzeby przetwarzania zarówno danych przychodzących, jak i wychodzących.

Systemy zewnętrzne

Aplikacja Systemy zewnętrzne umożliwia tworzenie i zarządzanie rekordami systemów zewnętrznych. Systemy zewnętrzne to wszelkie aplikacje zewnętrzne umożliwiające wymianę danych za pomocą struktury integracji.

Operacje zarządzania logicznego

Operacje zarządzania logicznego definiują czynności, jakie wykonuje struktura integracji względem produktów zarządzania operacyjnego. Produkty zarządzania operacyjnego to pojedyncze produkty zewnętrzne, które można wykorzystać do wdrożenia operacji zarządzania logicznego.

Uruchamianie kontekstowe

Aplikacja Uruchamianie kontekstowe służy do tworzenia i modyfikowania rekordów wpisów uruchamiania, które otwierają zewnętrzną aplikację w tej samej lub innej sesji przeglądarki. W ten sposób można otwierać aplikacje niezależnie lub w ramach scenariusza integracji aplikacji.

Śledzenie komunikatów

Za pomocą aplikacji Śledzenie komunikatów można śledzić i wyświetlać historię przetwarzania szyny serwisowej opartej na kolejce, a także komunikatów kanału publikacji opartych na kolejce.

Skontaktuj się z nami

+48 534 245 245

Wyślij wiadomość

Napisz do nas