Help Desk
Help Desk sprawia że, szpital zyskuje zaawansowane narzędzie do skutecznego zarządzania zasobami medycznymi oraz sprzętem technicznym.
Inteligentny Help Desk dla zasobów szpitala.
Uprawnienia
System umożliwia centralne zarządzanie informacjami o pracownikach, ich kwalifikacjach i uprawnieniach. Centralna baza danych pozwala na gromadzenie i aktualizację istotnych informacji dotyczących personelu medycznego i technicznego. Dzięki temu możliwe jest skuteczne planowanie i przydzielanie zadań oraz zapewnienie odpowiedniego personelu w szpital.
Zasoby
Capam umożliwia pełne zarządzanie zasobami. Informacje dotyczące każdego urządzenia, takie jak numer seryjny, producent czy terminy przeglądów i konserwacji, są gromadzone w centralnym rejestrze paszportów. Dzięki temu personel szpitala ma pełną kontrolę nad stanem i dostępnością sprzętu medycznego.
Oczekiwane korzyści po wdrożeniu:
- Zarządzanie incydentem, identyfikacja potencjalnych problemów na podstawie analizy incydentów,
- Zarządzanie usługą, automatyzacja generowania zleceń prac, komunikacja z dostawcami zewnętrznymi,
- Zarządzanie zmianą (change management) i wydaniami (realise management),
- Zarządzanie konfiguracją oraz uprawnieniami (user right management).