Jak działa Capam?
1
Planowanie produkcji odbywa się w systemie ERP. Capam automatycznie pobiera listę zleceń produkcyjnych, BOM, listę pracowników, marszrutę itd.
2
Każda osoba w firmie może zgłosić niezgodność. Istnieje możliwość ograniczenia listy do konkretnego gniazda produkcyjnego. Klienci również mogą zgłaszać problemy, np.: za pomocą aplikacji mobilnej.
3
Dzięki mechanizmowi workflow informacje o produkcie niezgodnym, problemy jakościowe oraz akcje korygujące i prewencyjne są komunikowane w całej organizacji, łącznie ze zgłoszeniami serwisowymi od klientów.
4
CAPAM umożliwia śledzenie online procesu produkcji i wczesne wykrywanie potencjalnych problemów. W jednym miejscu śledzisz również problemy, które zgłaszane są do serwisu (reklamacje). Jakość i treść akcji korygujących i prewencyjnych jest na tym samym poziomie i może zostać szybko sprawdzona (KPI) i skorygowana, jeżeli jest to wymagane.
5
Kadra zarządzająca posiada pełną informację o procesie produkcji, serwisu i kosztach związanych z wystąpieniem nieprawidłowości. Informacje dostępne są w czasie rzeczywistym. Capam umożliwia badanie trendu 16 wskaźników jakościowych.
Co oferuje Capam?
Wskaźników jakościowych dostępnych w czasie rzeczywistym
Wsparcie dla Lean
Management
(Kaizen – od zgłoszenia do wdrożenia)
Kontrola jakości
CAPAM to świetny sposób na zachowanie pełnej transparentności w organizacji na temat problemów jakościowych. W jednym miejscu zbierasz informacje na temat wszystkich problemów i podjętych działań. Masz pewność, że w ten sam sposób weryfikowane są działania i akcje korygujące oraz akcje prewencyjne. Jeżeli chcesz unikać nowych i nawracających problemów w przyszłości zastosuj CAPAM.
Zarządzanie serwisem
CAPAM udostępnia portal klienta oraz rozwiązania mobilne, dzięki którym Twój klient będzie mógł szybko i intuicyjnie utworzyć zlecenie serwisowe . Capam automatycznie rozpozna czy jest ono zlecenie reklamacyjnym i przekaże je do odpowiednich służb serwisowych. Wdrażając precyzyjną kontrolę jakości obszarze serwisu, możesz zapewnić firmie obniżenie kosztów związanych z reklamacjami przy jednoczesnym zwiększeniu zadowolenia klientów firmy. Zobacz jak możesz to zrobić od momentu zgłoszenia problemu przez przez klienta.