Skip to content

Capam

Rozwiązania dla przemysłu

Dzięki połączeniu funkcji planowania (ERP) z obszarem zarządzania majątkiem (EAM) oraz zarządzania usługami serwisowymi (ITSM) nasze rozwiązanie (CAPAM) zapewnia przejrzystość, elastyczność i zdolność utrzymania doskonałości operacyjnej.

Usługi

Poniżej przedstawiamy Państwu ofertę usług z zakresu rozwiązań dla przemysłu.

Kaizen

Kaizen nie tylko zapewnia jakość produktów i usług, lecz także kształtuje kulturę ciągłego doskonalenia poprzez zaangażowanie pracowników na wszystkich szczeblach i aktywne podnoszenie jakości firmy na każdym etapie produkcji. Stanowi odpowiedź na masową produkcję opartą na automatyzacji, eliminując potrzebę rutynowego wykonywania zadań.

Kontrola jakości w produkcji

W przypadku problemów podczas produkcji lub u klienta system Capam oferuje skuteczne zarządzanie działaniami prewencyjnymi i korygującymi oraz narzędzie do eliminowania i zapobiegania powtórzeniom problemów poprzez dokładniejszą analizę przyczyn i rozwiązań.

Wskaźniki jakości

Capam oferuje 16 wskaźników jakości, aktualizowanych w czasie rzeczywistym, co przekłada się na oszczędności. Te dane umożliwiają całościową analizę działalności firmy, identyfikację obszarów do optymalizacji, poprawę wydajności i przestrzeganie standardów wewnętrznych i zewnętrznych.

Zarządzanie serwisem

Capam to kompleksowe narzędzie do zarządzania serwisem, upraszczające proces wsparcia użytkowników, doskonale integrujące się oraz automatyzujące zarządzanie usługami, stanowiąc lidera w dziedzinie zarządzania serwisem w terenie.

Jeśli masz potrzebę, która nie jest wskazana na tej stronie, skontaktuj się z nami.

Razem możemy więcej.

Skontaktuj się z nami

+48 534 245 245

Wyślij wiadomość

Napisz do nas